söndag 24 juli 2011

You got milk?!

Var ju på playdate igår med Linda och Alma. Och vi hade jättetrevligt! Såklart! =)

Vi var en sväng och handlade på Citygross, Lindas andra hem, som hon brukar säga. Och jag förstår henne, finns massa roliga saker där, tex stora studsbollar med lampor i. Hur kul är inte det liksom? Skulle lätt kunna bo i/på Citygross.

Efter det åkte vi hem till henne och åt lunch, grillad kyckling. Jag delade med mig av min portion till en och annan pälskling (katt).
Sen resten av dagen/eftermiddagen/kvällen drack vi kaffe snackade skit, gullade med Alma och spelade spel, (jag vann).

Alma verkade gilla mitt val av tröja, eller linne ska jag väl säga.
Lite urringat. För hon mer eller mindre stirrade konstant på mina små lökar och man nästan såg att hon tänkte; "You got milk?".

Det märks att hon är sin mors dotter, för Almas mamma gillar också när tant Fanny har urringat på sig :p



That´s it.

1 kommentar:

Unknown sa...

Hahah! P r e c i s. Låt dom små lökarna välla ut, inga polosar och annat jävla heltäckande nu! ツ

Och Alma tänkte nog mera: "Let mi snutt you, gaddämmit!" ツ