torsdag 14 juli 2011

Skalad tumme

Det är så skönt att det är torsdag.

Idag efter jobbet åkte jag hem till min kära mor. Vi grillade lite och drack varsin dagens. Jag fick också lite instruktioner över hur blommorna ska vattnas och så när det åker iväg på semester.
Sedan passade hon på att "städa" frysen. Det innebar alltså att jag gick därifrån med nästan två kassar med mat.  Det var lite som att handla fast att man slapp betala. Tack snälla mamma!

När jag kom hem så tog jag en dusch och på nåt jäkla vänster så lyckades jag skala av mig en bit hud från ena tummen med rakhyveln.
Vet inte riktigt hur det gick till. Det gick snabbt och sen kändes tummen konstig, med all rätt.

Nä nu ska jag nog ta och hoppa i säng. Jag är vansinnigt trött.





That´s it.

4 kommentarer:

Fröken ia sa...

Stackars lilla tumme *blåsa*. Av alla mediciner i världen så är nog plåster en av de mest effektiva, i alla fall på barn. ;0)

Unknown sa...

Schysst med lite gratis käk, det sitter aldrig i vägen!
Du kunde inte svängt ihop nåt festligt i stekpannan med fingerbiten du slajsade bort? Nähä, hehe. ㋡

A sa...

Tack för din fina kommentar den betydde jättemycket! Du räddade min dag! Kraaaaaaaaaam

A sa...

Tack för din fina kommentar den betydde jättemycket! Du räddade min dag! Kraaaaaaaaaam

Ps. Din nya blogg blev skitfin!!!

http://mlomt.blogg.se/