fredag 29 juli 2011

Upplyftande fredag

Det första jag störde mig på idag, (förutom det konstanta störningsobjektet på jobbet) var att ingen hade kommenterat min blogg imorse när jag tittade in. Och jag kommenterade flertalet bloggar igår. Vill specificera att jag inte stör mig på de personer som nästan jämt kommenterar här, dvs de som finns länkade. Utan alla andra.

Visst, jag skriver inte blogg för att få en massa kommentarer, men något jäkla gensvar någon gång ibland är väl inte för mycket begärt?
Alltså egentligen nu när jag tänker efter så stör jag mig inte alls på det, det är absolut inget kommentarstvång som råder här, jag är nog bara lite extra grinig idag och känner för att gnälla av mig lite.

Nästa grej, när folk ringer för att få support på diverse prylar, varför är så många så jäkla otrevliga. Fullt blås med taggarna utåt. Helt obefogat. Det är inte mitt fel att du inte kommer ihåg ditt eget lösenord!

Slutligen, när klockan äntligen blev 17:00 och jag fick gå hem och ha helg efter en slitig vecka. Ja då ska det vara stopp i tågtrafiken. Och det ska minsann ta 1 timme och 30 minuter att ta sig hem istället för de vanliga cirka 35 minutrarna.

Sjukt störigt.




That´s it.

1 kommentar:

CeciliaC sa...

Jag känner igen det där på jobbet grejjen, kan man inte bara ringa till en support och vara trevlig liksom. Visst att man kan bli förbannad på att det krånglar men man är väl inget psykfall som måste ta ut det på personen i supporten eller?

Ibland känns det som våra kunder alla kommer från en psykanstalt ;) De kan liksom inte bete sig normalt... ouppfostrade liksom, skyddade bakom luren typ.

Åhh... hatar tågförseningar. Varför har de ens tidtabeller då de inte kan hålla tiderna liksom. Sätt ut cirkatider istället ;)

Hoppas allt är bra iaf! Kram!