onsdag 20 juli 2011

Vägra högersväng

Alltså, jag vet inte vad det är, men de senaste gångerna jag har vart ute med Viktor så vill han inte svänga. Absolut inte högersväng i alla fall.
Helst ska vi bara gå rakt fram, då kan ju promenaden bli mer eller mindre oändlig. Vänstersväng verkar vara någorlunda ok, men inte helt bra det heller.
Det är så roligt när han bestämmer sig för att protestera, då sätter han sig ner. Som att han tror att jag inte kan rubba honom. Han väger 1,7 kg ungefär. Så vill jag så kan jag ju enkelt plocka upp honom.
När jag går sista rundan ikväll så ska jag försöka mig på ett vänstervarv istället. =)

Sitter och kollar lite på Wallander filmen som går på 4:an nu, blev lite besviken när jag insåg att det inte var den vanliga svenska versionen utan en på engelska. Men jag tittar ändå.
Fast det är så störigt att se på film på den kanalen eftersom det alltid är nyheter mitt i. Så filmen blir ju aslång.

Har för övrigt precis målat naglarna, ett nästan genomskinligt grönskimmrigt lack blev det idag.
Bara så att ni vet.




That´s it.

2 kommentarer:

Unknown sa...

Målmedveten liten Vit, alltså. Det kan jue bli spännande om han får bestämma hela prommisen. Du kanske ska låta honom styra nästa gång när du har mycket tid för promenad? Tag med termos och tält. ㋡
Så får man se vart det tar er! ㋡

LORISSA LOVEBOMB sa...

Ursäkta mitt sena svar: tusen tusen tack. kul med lack :D Jag målade mina igår - det blev sjuuukt fult. :O