söndag 10 juli 2011

Så där ja..

Ny blogg, eller ny sida iaf. Äntligen klart, det tog sin lilla stund. Lyckades inte klura ut hur man gjorde för att få över alla inlägg från förra bloggen på ett smidigt sätt så jag fick sitta och klippa och klistra samt ändra datum manuellt på varje inlägg.

Idag är det söndag och det betyder sista dagen på semestern.
Appropå semester, den har varit fullkomligt underbar trots att jag inte gjort så mycket. Fast det var väl precis vad jag behövde, att få varva ner.
Men frågan är om jag är helt redo att börja jobba imorrn igen, det känns inte riktigt så. Fast inte för att jag har nåt val..

Har efter ett par års avbrott eller vad man ska kalla det åter fått upp kontakten med Linda vilket jag är väldigt glad över. Jag har saknat henne. Det är förresten hon som fixat denna tjusiga sida åt mig.
Var och hälsade på henne och hennes gulliga unge Alma, hon är söt på bild men betydligt mycket sötare i verkligheten. Det var liksom svårt att sluta titta =)

Nepp nu ska jag ta och fixa lite middag, det blir köttfärsbiffar med en god sallad till.






That´s it.

1 kommentar:

Unknown sa...

Nämen bloggen ser jue riktigt bra ut. Lite roligare än innan. ❤ Vicket jobb att flytta alla inlägg för hand alltså, men skönt att ha det gjort.

Jag håller med, Alma ÄR svår att sluta att titta på. Jag har själv oxå svåra problem med det. ㋡

Gott med köttfärsbiffar, mmm.