lördag 16 juli 2011

I duschen kan allting hända..

Alltså jag skalade ju min tumme ofrivilligt i duschen för några dagar sedan. Imorse så lyckades jag med något helt annat, jag fick en kallsup (heter det så? kall sup, kallsup, kalvsup?).
Jag vet i vanlig ordning inte riktigt hur det gick till. Men det slutade med att jag spottade och fräste..
Kanske borde sluta duscha med tanke på vad jag lyckats åstadkomma de senaste gångerna..

Har vart i centrum en sväng idag och köpt några smågrejjer. Lite bling bling på rea samt 2 stycken fejkblommor. Kanske slänger upp en bild sen om intresse finns?

Har ni sett den där TV-serien "Mike & Molly"? Såg första avsnittet på för ett par veckor sedan och skrattade hejdlöst. Finns sidor på nätet där man kan titta på serien när man själv vill, utan reklam. Ska nu titta på avsnitt nr 18 och sedan ska jag väl slänga ihop lite middag.





That´s it.

1 kommentar:

Unknown sa...

Kallsup i duschen låter som en riktig höjdare! TA DET FÖRSIKTIGT! Tänk på att 95% av alla drunkningsolyckor beror på vatten!☠