måndag 18 juli 2011

Dissad

Imorse efter att jag vart ute med Viktor så gick jag i vanlig ordning in i badrummet för att precis som vanligt slänga på mig masken.
Viktor parkerade sig i hallen precis utanför toa-dörren, som var öppen, och iakttog mig.
Det syntes på honom att han tänkte: Aha, sminka sig, det betyder att du ska iväg och jag får stanna hemma, själv..
Sen kröp han in under soffan och vägrade komma fram när jag ville säga hej då. Så jag kröp ner på golvet för att försöka locka fram honom. Och där satt han och såg ut som att han tyckte jag var sämst i världen just då. När han såg att jag tittade på honom så vände han bort blicken. Som ett litet trotsigt barn som vägrar att lyssna.
Men som tur var så var vi bästisar igen när jag kom hem igen =)

Ska strax hoppa in i duschen. Undrar hur det går denna gång?





That´s it.

2 kommentarer:

Unknown sa...

Duscha lugnt. Och jag väntar tålmodigt på "vit sinkpild".; )

Unknown sa...

Hade jag inte skickat en kommentar om detta redan? Den har nämligen inte modererats av bloggägaren satt jag vet inte. Men jag hoppades att du duschade lugnt iallafall. ツ