tisdag 19 juli 2011

Nytt rekord?

Har nu lyckats duscha utan olyckor hela två gånger. Var visserligen jäkligt nära att dra huvudet i kranen när jag plockade upp schampo flaskan som åkt i golvet. Men det räknas inte, snuddade ju bara.

Jag upptäckte idag att jag har satt min ena gardin uppochner, på den ena sidan så går bladen uppåt och på den andra sidan nedåt. Och gardinerna har väl suttit där i typ 6 månader.. hrm..

 På bilden ser ni också min älskade röda lampa som jag löpte i Thailand för några år sedan. Såg på kortet att den är lite dammig. Men det behöver ni ju inte bry er om, utan titta på gardinerna istället.

 Har precis haft ett roligt telefonsamtal med Linda, vi avverkade diverse ämnen såsom snygga krattor, stenhård kyckling, stekt gurka samt ett antal djur, konstiga katter, räv-hundar, grävling, bäver och så var det nåt mer.. Inte lika roligt när man skriver det, men just då var det hur kul som helst!

Ska ta en runda med Viktor nu och sen är det dags att sova.





That´s it.

1 kommentar:

Unknown sa...

Upånervända gardiner ger en touch av inredningsläran Feng Tjohej, eller vad det nu heter. Mycket klädsamt. ㋡

Det där "nåt mer" var VIN. Inte att förglömma! ㋡