fredag 22 juli 2011

I am your TV

Gick ut en sväng på lunchen idag. Tur att jag tog på mig min kofta för det var ju kallt.

Ialla fall när jag kommit en liten bit så sitter det ett gäng byggkillar längs med trottoaren (3 stycken för att vara exakt). Och de stirrade på mig som att de aldrig hade sett en tjej förut.
Då tänkte jag att när jag går tillbaka så ska jag gå på andra sidan gatan.
Sagt och gjort.
Meeeen, på den sidan av gatan satt det också byggkillar (minst 10 stycken denna gång), i två rader, så jag fick vackert gå som på en jädra catwalk mellan dom.
Fick till och med en busvissling. Det var ju inge pinsamt alls.

Det är skönt att det är fredag idag. Väldigt skönt faktiskt.





That´s it.

1 kommentar:

Unknown sa...

Hahaha! Men det blir inte för dej som för mej när man går förbi karlar som glor alltså? För jag brukar tänka att jag ska INTE vicka på arslet när jag går förbi, och då blir det nån gångstil á la skitit på sej istället.㋛ Pinigt som fan. Mvh Kack-Linda. ㋛