onsdag 13 juli 2011

Oj då!

Ja oj då vad mycket jag bloggat nu när jag har en ny fin blogg!
Jag får skylla på att semestern är slut och att jag är för trött för att komma på nåt att blogga om.

Det är roligt att vara tillbaka på jobbet igen. Men också lite tungt. För det var faktiskt väldigt skönt att få vara ledig. Men det är ju snart helg så.. 

Imorse när jag klev på tåget och hade satt mig till rätta så kände jag att det var någon som stirrade på mig, så jag stirrade tillbaka och tänkte "Hmm vad är det där för filur som sitter och stirrar, känner igen henne.."
Haha, det var ju min syster.

Kom hem för en liten stund sen, har hoppat i mjukisarna och nu ska här lagas mat!






That´s it.

2 kommentarer:

Unknown sa...

Jaså, det var inte "The Men in Black" som annars brukar vara dom som är mest pigga på att glo på dej som gjorde det nu. Hehe, trevligt med systeryster som variation.
Annars hade jag kunnat se "The Men in Black go Benny Hill all over your seat!"
٩(͡๏̯͡๏)۶

Anonym sa...

Jaaaahaaaaa!? Här byter vi namn och forum. Men jag hänger på som åskådare ändå! Men du. Klockan stämmer väl inte? Kraf från Leffe