tisdag 26 juli 2011

Telefon-krångel

Ibland blir jag lite trött på mig själv, för att när jag börjar med nåt så kan jag inte riktigt sluta.
Som idag tex, har en fin blå mobiltelefon som helt plötsligt bestämde sig för att ha noll mottagning, oavsett vart jag befinner mig. Så har haft en annan mobil under tiden jag funderade på vad jag skulle göra med den blå. Mobil nr 2 är min systers gamla, den har badat eller duschat snarare i coca-cola och man skulle väl kunna säga att den är lite halvkass. Men jag klagar inte, jag blir mest bara trött.
Till saken, startade nån jädra uppdatering (?) på den blå telefonen och har nu hållt på i nästan 3 timmar. Och jag liksom vägrar ge upp.
Orka?!

Nu till nåt helt annat, såg en som sminkade sig på tåget imorse och jag blev så full i skratt. Hon kladdade med mascara, utan spegel. Satt och knep ihop ögonen och skakade huvudet från sida till sida. Blev det vackert?
Nej inte särskilt.
Alla sätt är bra utom dom dåliga, hennes sätt var helt klart ett av de dåliga sätten.




That´s it.

1 kommentar:

Unknown sa...

Låter som att det är dax för en splitterny lur istället. Ska vi köpa varsin smartphone och sitta som två frågetecken?
Coolt.