torsdag 28 juli 2011

110

Är lite dålig på att blogga just nu känner jag.
Fantasin känns avstängd och hjärnan är för trött när jag kommer hem från jobbet.

Igår fick jag en ny jobbtelefon:


 En alldeles egen Iphone 4. Riktigt fin tycker jag.
Så på lunchen idag så sprang jag iväg och köpte kläder till den (skal):
En rosa "det ser ut som det regnat på den"- kreation. Är väldigt nöjd.

Fick också ett nytt användarnamn på jobbet igår. Fick välja mellan att ha ett som slutade på 100 eller 110, så jag valde 110, för det kändes som att det var snäppet bättre än 100 =)
Föreslog först en egen sifferkombination, men 666 var inte ok att ha.. 

Jag tror att jag lyckats att ställa nya luren på väckning nu om jag gjort rätt eller inte lär visa sig imorgon bitti.
Så jag tror att det är sängdags för min del nu.






That´s it.

3 kommentarer:

CeciliaC sa...

Nivce jobbtelefon! Sånna får vi inte på mitt jobb fast vi jobbar med telefoni. Därför köpte jag en själv! Den är verkligen bra att ha till allt :)

Anonym sa...

Fan vilken cool telefon du fick från jobbet! En annan fick ju en gaaaammal avlagd Nokia - som inte ens har kamera. Men så är det med landstinget.. Kram/L

Anna sa...

Fasiken vad flådigt att få en Iphone 4 som jobblur ;) Är inte alls avis.. ;) Fin blogg föresten