söndag 17 juli 2011

Gott & Blandat

Den här helgen har gått alldeles för snabbt. Känns som att jag inte riktigt hänger med.
Och då har jag ändå inte gjort nåt speciellt.

I fredags hade jag stängning på jobbet och det var hur lugnt som helst. Inget komplicerat alls uppstod. Hann till och med med 19:07 tåget vilket jag inte brukar göra vid en stängning. Fredag kväll spenderades till största delen i soffan, med ett glas vin =)

Lördag, ja vad gjorde jag då (blev seriöst tvungen att tänka efter..) Var ju i centrum en sväng och resten av dagen gled jag mest omkring i mina mjukisar och hade det allmänt bra.

Söndag, åkte till mamma för att hämta Viktor som ska bo hos mig i veckan. Hann med att säga hej då till söta syster som skulle åka till Rhodos.

Han är så söt, min underbara lilla Viktor.
När vi kom hem så tog vi en långpromenad i spåret, mot slutet började han se lite trött ut så jag kortade av promenaden.
Och när vi kom hem så trodde jag att han skull2 vila lite, men icke, då ville han leka?!
Resten av dagen har gått i matlådans tecken. Ja alltså, jag har gjort lite matlådor till jobbet. En med lax, en mad köttfärsbiffar och tre stycken med fläskkarré. Mumsfillibabba.
Nu är det kväll och jag sitter och målar naglarna och ska snart se en film.




That´s it.

3 kommentarer:

Unknown sa...

Lilla vit, vad vacker han är. ♡
Och schyssta grejer du fick tag i under shoppingrundan! Like it!

A sa...

Söt hund, hoppas du får en bra vecka. Kram

http://mlomt.blogg.se/

CeciliaC sa...

Hej, så himla kul att du lägger ut lite bilder, tänkte mest bara droppa en kommentar och säga det. Lycka till i duschen och hoppas du kommer ut helskinande ;)