lördag 23 juli 2011

Det där med att svänga

Ja vi har ju konstaterat att Viktor inte gärna svänger höger när vi är ute och går.
Vänstersväng går, men dock inte helt utan protester.

Men, som plåster på såren för att han är så omständig på promenaderna så fångade Viktor en skalbagge, och placerade den vid min plats vid datorn. Han var snäll och tuggade sönder den lite åt mig med. Typ fall att jag skulle bli lite hungrig.
Schysst.

Man kanske skulle ta och försöka lära honom att göra kaffe? =)

Ska sörpla i mig mitt kaffe nu och sedan duscha och sedan står playdate med Linda och Alma på menyn.

Det blir inte roligare än såhär just nu..




That´s it.

1 kommentar:

Unknown sa...

Playdate med mej & Alma? Då kan det faktiskt inte bli mycket roligare, heller! ㋡ Det är nämligen bland det roligaste! ㋡

För övrigt så kan jag byta din halvtuggade skalbagge mot en död (förmodligen ihjälskrämd efter en playdate med katterna) fågelunge ANYTIME! ㋡