torsdag 11 augusti 2011

Tips!

Tänkte att jag kulle tipsa om en sak. En sak till håret. Nämligen den här:
Lee Stafford- Arganoil from Morocco Nourishing Miracle Oil.
Eller på svenska, en olja för håret.
Produktinformation:
En rik, närande olja som kommer från Marocko. Nourishing Miracle Oil innehåller många ingredienser som hjälper till att reparera och skapa ett lyxigt, hälsosamt hår. Nourishing Miracle Oil är en lättviktig oljebehandling för alla hårtyper, skapad med en speciell blandning av ingredienser som hjälper till att skapa ett mjukt, glansigt hår i superb kondition. Innehåller Pro-Argan™-komplex som ger näring och hjälper till att berika dess naturliga glans. Ditt hår blir mjukt, silkeslent utan extra tyngd.
Volym: 50 ml. 119:- på Kicks.
Många tänker kanske att håret blir rysligt fettigt om man har olja i det. Och ja, det blir det, om man har i för mycket. 
Jag applicerar den här i håret (ej hårbotten) efter att jag tvättat håret och sen är det bara att stajla som vanligt. Håret blir mjukt och glansigt och luktar gott.  
Hej då torrt och sprött hår! 
Ja det var bara det jag hade att komma med just nu. 





That´s it.

4 kommentarer:

CeciliaC sa...

Nej jag minns ju inte vart den ligger :( Sist jag var i Sthlm så irrade jag kring en timme som en yr höna för att hitta men ikke. Jag vet att det ligger en Friis & Company butik i samma byggnad och så gär man ner för nån trappa, en ganska kort trappa och så helt plötsligt är man i converse-heaven ;) Jag får komma upp till Stockholm så får vi leta tillsammans ;) Kram!

A sa...

Coolt, måst ejag prova :o)

A sa...

Coolt , den måste jag prva, tack för tipset och tack för dina varma kommentarer i min blogg.
kraaam

A sa...

Glömde ju skriva vem jag va hahahha
Det är jag "A" Med bloggen
http://mlomt.blogg.se/