torsdag 4 augusti 2011

Söt pojke?

Imorrn är det fredag och det känns väldigt bra. För den här veckan har vart sisådär kan man säga.

Jag har sovit dåligt precis hela veckan, att dessutom lyckas somna på golvet gjorde inte saker och ting bättre. Och jobbet har vart lite av ett helvete. Alltså jag tycker fortfarande väldigt mycket om mitt jobb och jag har inget emot ett högt tempo, men när flera saker kraschar samtidigt så kan det bli lite väl mycket.
Sedan när folk ringer in och skäller på en, som om det vore jag som hade pajat för dom, då blir jag irriterad och så får jag huvudvärk och så fortsätter det så i en ond jäkla cirkel.
Men som sagt, fredag imorrn och sedan äntligen helg.

När jag var på väg hem idag så gick jag förbi en lekplats där två små pojkar lekte;
Pojke nr 1; Heeej!
Jag; Hej..
Pojke nr 1; Vad heter du?
Jag; Jag heter Fanny.
Pojke nr 1; Va sa du?
Jag; Jag heter Fanny.
Pojke nr 1; Hmm.. Jonny? Aja du är väldigt söt för att vara en pojke!
Pojke nr 2; Ja verkligen! Faktiskt sötare än min lillasyster och hon är jättesöt!

Hahaha..! Ja det var ju en komplimang typ så tack.. :p





That´s it.

1 kommentar:

CeciliaC sa...

Ha ha :) Vilka goa ungar, framtidens charmörer... Det ska börjas i tid liksom ;)