fredag 5 augusti 2011

Kaos

Det har ju som sagt vart lite rörigt på jobbet de senaste dagarna. Mycket som inte fungerar samtidigt ihop med folk som inte kan läsa eller förstå tydliga instruktioner. Det blir jobbigt.

Imorse när jag började så var det fullt ös igen, det var en konstant kö på telefonen med en väntetid på som mest 10 minuter, det var stressigt. Då bestämde vi att jag skulle lägga in ett meddelande i telefonen, där de som ringer får en tydlig instruktion över vad de ska göra.
Efter mycket om och men fick jag till ett ok meddelande och efter cirka en timme började samtalen minska. Men själklart ringer fortfarande de som inte förstår ett skvatt.

Ialla fall. När det väl blev lite normaltempo, så passade jag på att lyssna på lite radio, och första låten man får hör är nån taskig dänga med Britney Spears. Zzznark.

Lunch om cirka en timme, då ska jag sätta mig nere i parken och slappa i det fina vädret, jag längtar!





That´s it.

1 kommentar:

Unknown sa...

Skicka in en bild på dom nytrimmade krattorna som föddes i fredags oxå! ❤