onsdag 10 augusti 2011

Tadaa..!

Jag har fixat till mina naglar. Med UV-gel eller vad det heter. Och jag har gjort det alldeles själv.
Gjorde "byggandet" eller vad man ska kalla det i helgen som var och ikväll har jag ägnat mig åt att lacka lite tjusig, efter bästa förmåga. Lite pilligt var det allt, men skam den som ger sig. =)

Nå, är det någon som vill se resultatet?
Tänkte att jag inte skulle vänta på att någon verkligen svarar på det, för jag vet att i alla fall en person vill se, Linda.
Här har vi dom rykande färska och omålade. Det ser vitare ut på topparna av naglarna på bilden än vad det verkligen var.


Och här är det målade resultatet. Det vita är i verkligheten pärlemovitt och det understa lacket (bakom ränderna) är svagt ljusrosa med smått glitter.
Jag är rätt nöjd med resultatet, vad tycker ni?






That´s it.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Åhh, vilka fina naglar... Önskade att jag oxå kunde ha så men jag kan ju inte ens måla naglarna, det blir förstört efter 10 min på jobbet.
Kram Sandra

Unknown sa...

S U P E R S N Y G G T ! ¯\(°_o)/¯
Det där var riktigt duktigt jobbat, och för att vara första gången dessutom! Really nice. ❤

CeciliaC sa...

Men shit, verkligen första gången du gör det? Ser ut som du gjort det fler gånger liksom. Jag skulle också vilja kunna! Kram!

Anonym sa...

Den som har fått åka rutschkana ut ur mammas kisslisa för 30 år sen borde faktiskt belöna henne med en uppsättning fina naglar.
Jag är inte bara mamma jag är ett nöjesfält också!