onsdag 3 augusti 2011

Så trött.

Vad gjorde jag i fredags?
Kommer inte ihåg, jag somnade antagligen i soffan.

I lördags var det middag och trevligheter hemma hos Linda. Fick mig en trevlig promenad när jag skulle dit med tanke på att hela vägen är en enda lång uppförbacke, det tog ca 20 minuter och svetten rann.
Mer om min/vår trevliga dag-kväll- och lite av natten kan ni läsa om i Lindas blogg.

I söndags var jag iväg på en liten shoppingtur i Farsta centrum, fast jag hittade inget roligt. Men det var trevlig ialla fall.

I måndags på morgonen så upptäckte jag varför jag har tyckt att den senaste hårsprayen jag köpte var så dålig.. Jo för att brevid hårsprayen har jag en flaska doftspray eller vad det kallas. Och det är den som jag sprayat i håret i ett par veckors tid. Och den har inte gett frillan varken glans eller stadga. Konstigt? =)

Igår efter jobbet så lagade jag ett gäng matlådor. Sedan la jag mig på golvet en stund eftersom min rygg gjorde sjukt ont. Tycker det brukar hjälpa lite, det brukar knaka till lite och sedan känns det ok igen.
Men, riktigt så blev det inte igår. Utan när jag väl lagt mig ner så kunde jag inte komma upp. Sen somnade jag och vaknade 5 timmar senare. Great.
Efter mycket om och men så tog jag mig upp i sängen och när låg jag ojade och ajade mig resten av natten.
Känner mig inte riktigt på alerten idag.

Nu, mera kaffe.





That´s it.

2 kommentarer:

Unknown sa...

Haha doftsprej i håret! ㋡ Jaa det kanske inte är det optimala för att stajla håret, hohoh!

Golvsovning? Kanske känns onödigt att införskaffa den nya sängen du pratade om. Billigare att tryna på golvet. ㋡
Hehe!

CeciliaC sa...

Haha... Du är för rolig! Sprayar håret med doftspray och sover på golvet ;) jag gillar stilen! Kram