tisdag 23 augusti 2011

Botten är nådd

Igår var den värsta dagen under min förkylning. Det rann ur min ögon konstant och likadant var det med näsan. Tittade mig i spegeln en gång och det såg ut som jag hade panerat hela fejset med ströbröd. Man blir liksom lite torr av att snyta och torka sig hela tiden.
Och självklart hade jag en härlig omgång näsblod igår med. I två timmar. Och badrummet såg minst sagt intressant ut efter att jag var klar.
Kl 18:00 fick jag nog så jag gick och la mig och min enda tanke var "om jag bara somnar nu så blir det snart en ny dag".
Efter mycket om och men så somnade jag och när jag vaknade så var det faktiskt lite bättre.
Det rinner bara ur ena ögat idag.

Ska fortsätta med mitt snorande nu.








That´s it.

2 kommentarer:

Unknown sa...

Stackars dej. Låter inget vidare. Krya dej! ㋡

Andréa sa...

Sv: Haha, ja. Finns bara ett sätt att ta reda på det ;)