söndag 21 augusti 2011

Fräscht på hög nivå..

Nu ska vi tala om sjukdomar..

Förra (eller den är ju inte slut än.. aja ni fattar) veckan gick först i maginfluensans tecken, najsigt värre. Hur jäkla äckligt det än är med maginfluensa så finns det faktiskt en fördel, det går över rätt snabbt. Två dagar och sedan är man sig själv igen, mer eller mindre.
Så i fredags var jag typ ok igen.

Och sedan blev det lördag och jag vaknade med ont i halsen och ögoninflammation, vilket under dagen utvecklades till ett evigt snorande och nysande.
Idag är det ännu värre. 
Det värsta var när jag fick för mig att måla naglarna idag. Halvvägs började jag blöda näsblod. Det fullkomligt forsade ur min näsa, jag började kräkas samtidigt och när jag var klar hade jag både blod och nagellack i halva ansiktet och mitt badrum såg ut som en mordplats från C.S.I
Blödandet ur näsan har fortsatt till och från hela dagen, är inne på omgång nr 4 nu..

Trevligt inlägg jag slängde ihop då..






That´s it.

1 kommentar:

CeciliaC sa...

Men shit, stackars! Jag lider med dig, du kanske också drabbats av otur precis som jag?

Krya på dig vännen!

Kram!