fredag 12 augusti 2011

Mamma kommenterar..

När jag loggade in på bloggen så hade jag några nya kommentarer, bland annat en från min söta mamma i inlägget om mina nya fina naglar. Såhär skrev hon:

"Den som har fått åka rutschkana ut ur mammas kisslisa för 30 år sen borde faktiskt belöna henne med en uppsättning fina naglar.
Jag är inte bara mamma jag är ett nöjesfält också!"


Så jag tänkte att eftersom hon kommenterar så fint och duktigt så ska jag gå henne till viljes och absolut belöna henne med en uppsättning fina naglar.

Nu till något annat. Fick besked på jobbet för någon dag sedan om att jag får använda min tjusiga jobbmobil även privat. Misstänkte att det kanske var så att det var ok, men jag ville höra det först. Så nu har jag dumpat min privata sunkiga mobil (syrrans gamla som tog sig en dusch i coca cola och efter det levde sitt egna liv). Det känns väldigt bra.

Just nu roar jag mig med att köra nån form av "virus-scan" på datorn, den visade tecken på förkylning nämligen (haha.. ) Nej men det kom nåt meddelande som indikerade att datorn kanske inte mådde helt bra.

Roar mig även med att dricka lite rosé vin, det är nog till och med ännu roligare än att virus-scanna datorn..

Vilket osammanhängande innehåll det blev i dagens inlägg.






That´s it.

1 kommentar:

Unknown sa...

Rosévin har en tendens att röra till det för en. Världens svammel. Men KUL. ; )