måndag 15 augusti 2011

Strange..

Alltså, jag har en återkommande dröm. Eller det är inte samma dröm hela tiden, men jag gör en sak i drömmen, på ett visst sätt och det hänger hela tiden med i nästkommande dröm.
Ehh..
Ja alltså de senaste månaderna, eller det kanske är längre. I alla fall så när jag i min dröm kör bil så sitter jag alltid i baksätet och kör.
Och så tänker jag i min dröm;  
"Fasen va konstigt att jag sitter i baksätet när jag ska köra, det är ju skitsvårt att nå ratten och pedalerna, sen så ser man riktigt dåligt..!"
Men ändå så sitter jag kvar i baksätet och kör.

En period så drömde jag att mina tänder smulades sönder i munnen, en efter en. Det var inte särskilt trevligt. När jag vaknade varje morgon efter så hade jag alltid lite panik innan jag märkte att det bara var en dröm.

Vad drömmer ni när ni sover?






That´s it.

2 kommentarer:

CeciliaC sa...

Jag brukar ju alltid tolka drömmar, jag tror den bildrömmen kan vara att du vill ha full kontoll på ditt liv eller något i ditt liv men att du inte riktigt når full kontroll, att du får kämpa på ett krångligare sätt än vad som är nödvändigt.

Men det är bara min tolkning :)

Kram!

Unknown sa...

Tappa tänderna när jag googlar verkar handla om att man är rädd för förändringar (vem fan är inte det?) och hur man väljer att handskas med tandlossningen betyder då hur man väljer att handskas med dagliga förändringar/problem.
Du smular sönder dom. Jag sväljer dom, när jag drömmer om att gaddarna lossnar. Härligt.