torsdag 1 juli 2010

Suck it!

Tycker inte ni att det är jobbigt att åka tåg/buss/t-bana i rusningstrafik? Speciellt på sommaren. Man har mindra kläder på sig, precis som alla andra. Och så är det varm och trångt och vissa luktar inte hallon. Och har man otur så får man åka halvt ihoppressad med en svettig människa, och när man kliver av så har man någon annans svett på sig. Det tycker jag faktiskt är lite äckligt. Behåll den bilden i huvudet nu och läs vidare:

"Idag när jag tog tåget hem från jobbet så var det självklart packat med folk, jag fick en sittplats vid fönstret. En station senare så kommer en kvinna på tåget, modell stor. (Inte för att jag själv är världens tunnaste, men jag behöver inte mer än 1 säte). Anyway, hon satte sig brevid mig och halvvägs upp i mitt knä, vilket resulterade i att jag pressade mig mot fönstret så mycket jag kunde. Så la hon sin svettiga arm mot min och sen började hon gräva runt med fingrarna i sin mun för att sedan sitta och suga på sina tänder.. ISCH!!"

Grejjen är att det var liksom folk överallt, så där satt jag inpressad i vad som kändes som en evighet. Ihop med det där äckliga ljudet av att hon sög på sina tänder. Mådde riktigt illa.





That´s it.

Inga kommentarer: