söndag 11 juli 2010

Köttfärssås och räkost

Vad kan de två ovanstående matgrejjerna ha gemensamt tror ni?

Jo, de är två saker som jag under den senaste veckan har lyckats spilla på lite olämpliga saker.

Räkosten klämde jag imorse lite fint ut delvis på min macka men också på mattan och på mina fina solglasögon.. Kletigt värre.

Köttfärssåsen lyckades jag spilla över min telefon, min fina lite knepiga Xperia. Den betedde sig lite lustigt redan innan den incidenten och köttfärssåsen gjorde inte det hela bättre om man säger så. Ett exempel på hur det kan vara när min telefon inte vill som jag vill är att när jag pekar på ett namn i listan som jag vill ringa så går den antingen till namnet efter eller så bläddrar den igenom hela listan om och om igen. Det är grymt störande.

Nu måste jag pinka, intresseklubbens flagga vajjar högt?





That´s it.

Inga kommentarer: