tisdag 20 juli 2010

Grattis!

Grattis till min mamma och Micke som gifte sig igår och grattis till Micke som fyller år idag!

Om jag sa att jag hade ont i halsen igår så är det ingenring mot hur det känns idag. Men jag låtsas som att det inte känns alls och med hjälp av ipren och zyx så går det halv bra.

Pratade med en lustig människa nyss som jag fick hänvisa till att ringa ett annat ställe då jag inte kunde åtgärda hennes problem. Efter 2 minuter ringde hon igen och försökte förställa rösten i hopp om att jag denna gång skulle kunna hjälpa henne.. Hallå?!

Huset som jag sitter i är ju till större delen byggt av glas och just nu så får sig rutorna på min våning en dusch. Det är jättehärligt att lyssna på, ett härligt smattrande samtidigt som solen skiner.

Nä om man skulle ta en bafucin kanske..





That´s it.

Inga kommentarer: