torsdag 22 juli 2010

Det är lätt att skylla på någon annan

speciellt när den som ringer och klagar är lite bitsk..

Fick äntligen tag på lite människor som har med mina lägenhetsproblem att göra.

Har nu fått reda på att golven i samtliga rum ska brytas upp för det är rätt blött under. Fast dom som ska göra det är på semester så det dröjer nog ett tag till, är jag förvånad? Nej, inte ett dugg faktiskt.
Sen har jag hunnit med att felanmäla min frys som för tillfället tror att han (ja det är en han) är en bastu. Samt klagat på att de inte kopplat in min tvättmaskin än.

Först pratade jag med nån fastighetsskötare som sa att jag skulle göra en anmälan på rubbet. Tjejen som fick äran att ta emot anmälan försökte få mig att ringa till ytterligare ett ställe. Då räckte det med att jag höjde rösten ett snäpp och la till en lite vresigare ton för att hon skulle sätta igång att anteckna.

Så det känns lite bättre nu, hjela den här skiten. Men det är jobbigt att det är så segt..

Ska väl jobba vidare då.






That´s it.

Inga kommentarer: