söndag 25 juli 2010

What a feeling..!

Då har man spenderat ett par timmar på stan. I högklackat.
Hittade jag några skor? Neeej!Fast å andra sidan så var jag inte riktigt på humör för att prova skor eller så. Hittade inte heller några skor som gav mig en sån där härlig WOW-känsla. Så då fick det va. Var ju visserligen bara i en skoaffär. Min favorit. Deichmann!
Va också in en sväng på H&M för att köpa en ny (läs världens bästa) ögonbrynspenna. Har under väldigt många år använt bryn penna därifrån, köper alltid den i färgen "Blond". Men den fanns inte nu, var inne i två butiker, så antingen har den färgen tagits bort i samband med att dom förändrat utseendet på vissa av deras egna produkter, eller så är just den färgen väldigt populär. Jag hoppas på det sistnämnda.

Under tiden jag trippade omkring i min klackar så kände jag mig för ovanlighetens skull riktigt snygg. Diverse killar vände sig om efter mig med ett leénde och även ett par tjejer (avundsjuka är inte spec klädsamt, haha). 

Denna känsla hade jag trots att jag kände mig halvt obekväm, svettig av den kvava luften och minst ett nytt skavsår. Men med mitt ledmotiv i huvudet och ett leénde på läpparna så trippade jag glatt vidare. Med ett nyinköpt paket tops i väskan.

Är inte livet bara för underbart ibland?






That´s it.

Inga kommentarer: