lördag 3 juli 2010

Is that a klick of Nöt-Creme?




Ganska likt, men säkerligen är denna klick inte lika söt och god som riktig nöt-creme. Fast å andra sidan har jag aldrig smakat på det som finns på bilden, så vad vet jag?

Anyway, ni kanske undrar varför jag lägger upp en bild på en bajskorv i min blogg? Jo, det mina kära läsare ska jag tala om för er.

Idag på jobbet, straxt efter fredagsmyset så kollade jag min mobil och då hade jag fått ett sms från pappa-Micke där han skrev att de hade ringt till honom ang min lägenhet (stambyte pågår) och det hade tydligen blivit stopp i någon stam vilket ledde till en vattenläcka i min lägenhet, badrum och hall och så. Men det var ju inte bara vatten, det var bajs också. Bajskorvar, många sådana och massor av vatten.
Det hade varit några saneringstyper där, men jag tror inte att det luktar så gott i min lägenhet just nu.
Vad tror ni?

Seriöst en jädra bajsblandad vattenläcka, på en fredag av alla dagar. Har man flyt så har man antar jag..

Så min helg startade bra, skitbra faktiskt!






That´s it.

Inga kommentarer: