måndag 5 juli 2010

Fräschig frilla..

Ibland tar man beslut som man vet att man lite senare helt säkert kommer att ångra. Ett sådant beslut tog jag imorse. Hade ställt klockan på 05.40 för att jag hade bestämt mig för att tvätta håret på morgonen, i normala fall går jag upp kl 06.00. Men så när klockan ringde så kände jag att jag absolut inte var redo att lämna sängen, och så kände jag lite på mitt hår och tänkte; "Äsch det är ingen fara, det känns helt ok". Och mitt i den tanken så kände jag att det här kommer jag ångra och störa mig på hela dagen.
Mycket riktigt.
När jag väl gick upp och det inte fanns tillräckligt med tid för att duscha, redan då började jag ångra mig. Och för att fräscha upp min lite för glansiga frilla så slängde jag i en klick mousse, så nu är det inte bara fett, det är stelt också. Och jag inbillar mig att alla omkring mig stirrar konstant på mig och tänker; "Hur kunde hon gå hemifrån utan att tvätta håret..". Ännu ett typiskt i-landsproblem antar jag.






That´s it.

Inga kommentarer: