måndag 26 juli 2010

Bäst idag..

En av tjejerna från receptionen kom in till oss idag;

Receptionisten; Är det här akutavdelningen?
Vi; Ja visst det kan vi säga
Receptionisten; Min mus fungerar inte..
Vi; Hahaha, du har fel på musen..!

Bra humor.

Annars har större delen av förmiddagen gått åt till att låsa upp konton.

Har lunch nu och passar på att lyssna på lite ljudbok, just nu är det Bitterfittan av Maria Sveland. Den är rolig, blir att jag skrattar till för mig själv rätt va det är och då kollar folk lite konstigt på mig, men det struntar jag i.

Jag har hittat en ny grej att störa mig på, denna gången är det ett ord: Random (plan|lös (adj.) på måfå, utan plan). Det är inte själva ordet i sig, utan hur det används till höger och vänster. Att man bara slänger in det lite här och var, för att alla andra gör det. Och om alla andra gör det så bara måste det ju vara rätt. Gå med strömmen, inte mot.. eller hur vare? Så jävla Random.






That´s it.

Inga kommentarer: