onsdag 28 juli 2010

Radio

Sen jag fick mitt nya handsfree på jobbet så har jag börjat lyssna på radio en del när det är lugnt, som nu. Körde på The Voice 105.9 i ett par dagar, och har nu knappat in mig på NRJ 105.1.
Alltså visst det är nice med lite musik såhär ibland.
Men, det känns som att radiostationerna har en skiva med säg 2o styckem låtar som dom kör på repeat om och om igen. Ibland kan man slänga in ett par halvdassiga skämt också. Man tröttnar rätt snabbt.
Hur många låtar finns det inte liksom, våga blanda in lite annat ibland.

Jag klagar inte, jag bara stör mig lite på att det är så. Jag stör mig ju som bekant på knäppa grejjer ibland som färger och ord.

Och ja, jag vet att jag ju inte måste lyssna på radio, det är ingen som tvingar mig, men iaf.






That´s it.

Inga kommentarer: