onsdag 30 juni 2010

Flytt!

Nu har jag flyttat!
Ja, på jobbet alltså, sitter på en annan plats. Känns mycket bra, mer ordning på den här sidan. Det enda jobbiga var att det tog typ 30 minuter bara att komma in i datorn imorse. Sen är det ett litet knappmoment på telefonen som jag stör mig på, men det här stället kryllar av väldigt smarta och duktiga personer så nån kan säkert fixa det åt mig.
Det är redan onsdag. Dagarna bara svischar förbi. Det går så fort.

Igår gjorde jag något som jag inte gjort på väldigt länge, jag tog en tupplur efter jobbet från 18-20.00, sen åt jag middag och duschade och somnade sedan utan problem igen. Så idag känner jag mig som en ny människa. Såhär bra har jag inte sovit på flera år. Det känns alldeles underbart!

Om man skulle ta och jobba vidare då.





That´s it.

Inga kommentarer: