fredag 4 juni 2010

Häcken full..

Jag erbjöd mig att klippa min mammas häck, den som växer vid kanten av hennes gräsmatta alltså. Den var typ 3 m hög från början och nu är den väl ca 1,80 m och betydligt mer välansad. Jag höll nog på i flera timmar. När jag väl var klar så hade jag x-antal olika insektssorter innanför mitt linne plus massor av småkvistar och blad. Fast att det ibland kan vara rätt jobbigt att klippa en häck så tycker jag att det är rätt kul på nåt vis. Tror att den främsta anledningen till att jag tycker det är för att det är ett bra sätt att göra sig av med lite aggressioner.

Ska strax ta en promenad med Viktor och spana in grannhäckarna.

Hade tänkt att jag skulle skriva om ett par saker som stör mig i det här inlägget med, men jag orkar inte, tar det imorrn, om det fortfarande stör mig lika mkt så, eller kanske så har jag hittat nåt annat att irritera mig på då.





That´s it.

Inga kommentarer: