måndag 28 juni 2010

Snurrkjol

Nu när det är sommar så vill många flickor som jag själv till exempel gå i kjol.
Den jag har på mig idag är en lite längre modell, till strax under knät. Det är en sån där perfekt snurrkjol, som man alltid ville ha när man gick på disco i lågstadiet, den skulle helt enkelt stå ut när man snurrade. Det var extremt viktigt.
I alla fall så märkte jag idag vid ett toalettbesök att det är väldigt lätt att råka doppa nedre delen av kjolen i toaletten om man till exempel har lite bråttom. Ett typiskt i-landsproblem. Men hur kul är det att behöva gå med en kjol som blivit blöt av toalettstolsvatten..

Blev en sen lunch för min del idag, men det gör mig ingenting. Gissa vad jag ska ägna resterande 20 minuterna av min lunch till? Just precis, fin-kaffe och ljudbok! =)





That´s it.

Inga kommentarer: