lördag 27 februari 2010

Dom bästa samtalen..

Jag har alltid dom allra bästa samtalen med min syster, min söta fina lillasyster. De samtalen sker alltid en viss tidpunkt på dygnet, dvs när vi ska gå och lägga oss. Sover ju i hennes rum när jag sover hemma hos mamma.
Det kan börja med i princip vad som helst. Typ skor och vips så är vi inne på ämnet obehgliga sjukdomar. I regel tar det 10 minuter innan min syster blir ganska tyst, det kommer nåt enstaka ljud ur henne, men det är oftast rätt otydligt. Ibland är hon duktig och säger ett helt begripligt ord för att jag inte ska förstå att hon håller på att somna :p

Nepp om man skulle ta och göra sig redo för att jobba lite. Börjar om 7 minuer. (Sitter på kontoret, så jag hinner nog) :p

Tack vare min underbara schema-fe så är jag ledig 3 dagar efter idag! Undrar vad jag ska göra då, ut och halka lite kanske.





That´s it.

Inga kommentarer: