onsdag 24 februari 2010

Mustardyellow..

Jag har hittat en rolig sida; www.felsms.com Kolla nu genast in den, det är hejdlöst kul. Speciellt de sms som ligger under kategorin "Chefen"!

Jag har under den senaste veckan hittat en ny sak att störa mig på, och det är nåt så knäppt som en färg. Men aja. Och vilken färg är det då tänker ni nu, jo det är den värsta av dom alla; Senapsgul. Usch. Jag ryser bara jag tänker på det. Problemet med den här färgen är att jag tycker att den är rätt ful. Och den senaste tiden har jag sett väldigt många människor i täckjackor med den färgen, och det blir inte snyggt, hur mycket dom än vill. Inte ens om man försöker piffa till det med en knallröd toppluva till det hela. Senapsgul är en färg som får mig att tänka på maginfluensa, förstår ni hur jag tänker?

Det är fortfarande jättemycket kallt och vinter ute. Men det gör inget, för jag är ledig i 2 dagar nu och jag behöver inte gå utanför dörren alls, om jag verkligen inte vill dvs.





That´s it.

Inga kommentarer: