lördag 13 februari 2010

Xperia..

Har ju som sagt en ny mobil som jag fick av min mamma i födelsedagspresent. Den är jättefin och svart och har både knappar och en pinne man kan sitta och peka på skärmen med. Allt har funkat finfint, fram tills igår.
Skulle ställa väckarklockan tills imorse eftersom jag jobbar i helgen. Ville att den skulle ringa kl 7.30, men den enda tiden som ville fungera var 6.20..
Efter cirka 45 minuter så hade jag äntligen fått igång alarmet så att den skulle ringa på önskad tid. Frid och fröjd. Jag gick och la mig. När jag vaknade imorse av att klockan ringde så gjorde jag som vanligt mig iordning för att sedan börja resan till Tumba. När jag kliver av tåget så kollar jag på klockan.. 8.30. Fint, jag skulle egentligen vara framme 9.30. Så väckarklockan ringde uppenbarligen 6.20 trots allt. Så inte nog med att jag hade gått upp en timme för tidigt, jag var på jobbet en timme för tidigt med. Jippi.

Undrar vilken tid klockan kommer ringa imorgon..?





That´s it.

Inga kommentarer: