onsdag 17 februari 2010

Magi

Jag tror att min nya telefon är magisk.

Igår kväll så ställde jag min gamla telefon på ringning inför morgonen bara för att jag inte riktigt orkade fixa med den nya, det tar ju lite tid varje gång..

Skulle vakna kl 9 imorse. Och det gjorde jag, andra gången. Först så vaknade jag 6.20 av att den nya telefonens alarm gick igång, trots att jag inte hade satt alarm. Den bara måste vara magisk! Wow! Jag vet att ni blir helt avis nu, jag bara vet det.

Såg på nyhetsmorgon på tv4 i måndags när jag va ledig. Snubben från Army of Lovers va där, Jean Pierre Barda eller va han heter. Och Malou. Army snubben höll på och plockade ögonbrynen på en tjej som behövde det så att säga. Och dom pratade om hgudkrämer. Och Malou slänger ur sig något i stil med; "Spelar det någon roll vad för krämer man använder till sitt ansikte, eller går det bra att köpa från apoteket?"

HALLÅ!

Jean Pierre; "Apoteket har många väldigt bra krämer".

Tack. För vi har faktiskt många väldigt bra krämer på apoteket.
Så det så!





That´s it.

Inga kommentarer: