torsdag 4 februari 2010

Felkoppling?

Inatt så vaknade jag runt kl 2 och kände att det var något jag verkligen behövde göra, precis just då. Jag var kissnödig. Men vad gjorde jag istället. Jo jag gick upp och började smörja in ögonen med Cliniderms ögongel?
Vet inte riktigt hur min hjärna kopplade ihop det, men efter smörjandet så insåg jag att det nog inte var för att smörja in mig som jag vaknade.. Ehh.. Ja.

Appropå ögongel. Använder ni det? Cliniderms nya har enligt den senaste trenden en metalkula i öppningen så att man rollar på gelen på önskad plats. Resultatet blir; Hej då påsar och torrhetsrynkor kring ögonen. Lovely!

Imorrn får jag min nya telefon, present från mamma. Sony Ericsson Xperia, hoppas jag kan lyckas klura ut hur den fungerar, den verkar rätt avancerad..





That´s it.

Inga kommentarer: