torsdag 3 november 2011

Nu var det länge sen igen..

Ja, nu var det länge sedan jag bloggade, igen.

Jag skyller på jobbet, för det gör mig för tillfället helt slutkörd. Och det i kombination med alldeles för lite sömn blir sådär kan man väl säga.

Vin-lotteriet förra fredagen, jag var med, köpte ett rött vin med en känguru på flaskan. Vann jag?
Nej.

När jag loggade in här för att kolla läget lite alldeles nyss så hade jag egentligen ingen tanke alls på att skriva något men så såg jag att jag hade fått två kommentarer, från Cecilia och tack vare henne så blev det alltså ett inlägg. Aningen osammanhängande, men ändå. Hon skrev nämligen att hon saknade min blogginlägg =)

Imorgon är det fredag, något som jag brukar uppskatta väldigt mycket eftersom det betyder helg. Men, imorrn är det min tur att ha stängningspasset vilket innebär att jag slutar kl 19:00.
Dock medför detta något bra, det är dag före röd dag och det innebär 100% övertid efter kl 13:00 =)





That´s it.

3 kommentarer:

CeciliaC sa...

Yes, äntligen ett inlägg :D

Fasiken, varför vinner man aldrig något? Man borde göra det tycker jag när man är snäll och sliter som ett djur på jobbet. Då borde ju karman va på ens sida, men icke.

Åhh... 100% OB är ju inte fel. Kommer ihåg den tiden jag hade sånna förmåner... men det var ett tag sen nu ;) Slit inte ut dig bara, kom ihåg att ta hand om dig själv :)

Kram!

Frida Pygmeisk - makeup sa...

sv: Ja men det är ju så skönt att ha känslan av nytvättat hår! :)

A sa...

Härligt att se dig igen.
Hoppas jobbet inte kväver dig.
Ibland tar jobbet för myckt kraft och det är det inte värt.

Ob tillägg är alltid kul, pengar är ju ändå alltid välkommet.