tisdag 25 oktober 2011

Konstiga drömmar

Härom natten så drömde jag att jag skulle gå upp och pinka och när jag gjorde det dök en stor orm upp ur toalettstolen. En stund senare så vaknade jag till av att nöden kallade. Inne på toa så kom jag plötsligt på vad jag hade drömt, och jag blev lite rädd (inte så lite heller) så jag vågade inte pinka klart.
Och det är ju så lätt att somna om när man fortfarande är pinknödig.. ehh nee.

Nästa konstiga dröm hade jag natten till igår. Då handlade det om hattar, blåa hattar. Alla butiker hade plötsligt börja sälja just blåa hattar, och ingenting annat. Skulle iväg och handla mat och kom hem med en kasse full av blåa hattar och jag minns att jag tänkte "hmm fasen va konstigt det vart..". 

Det är bara tisdag idag och det är tre hela dagar kvar tills det är helg igen. På torsdag ska jag på ett typ möte i Uppsala, ska bli kul och faktiskt lite skönt att få vara borta från kontoret en stund.
På fredag har vi vinlotteri på jobbet, fortfarande har jag inte bestämt mig för om jag ska vara med eller inte. Har vart med alla gånger innan och aldrig vunnit. Första pris är 10 flaskor och det skulle ju vara väldigt trevligt..
Aja vi får se hur det blir.





That´s it.

2 kommentarer:

CeciliaC sa...

Klart du ska vara med på vinlotteriet ;) Nån gång ska man ju vinna! Läskiga drömmar, hoppas att det inte håller i sig. KRAM

CeciliaC sa...

Jag saknar dina blogginlägg :)