fredag 7 oktober 2011

Bara för att du får in fingret..

.. i örat, så betyder det inte att du måste peta runt där..

Alltså tidigare i veckan när jag skulle hem från jobbet så var det packat med folk på tåget.
Det stod en man framför mig, eller i princip på mig och han roade sig med följande:
Slicka på pekfingret, sen gräva runt i ena örat, sedan slicka på pekfingret igen, sen skulle fingret in i örat igen. Alltså han höll på konstant, i typ 20 minuter.
Sjukt äckligt, kändes som att jag skulle spy.
Och eftersom det vara så mycket folk på tåget så kunde jag inte flytta på mig så jag slapp se äcklandet.

Varför gör vissa människor sådant ute bland folk?






That´s it.

1 kommentar:

CeciliaC sa...

Men jösses! Va äckligt! Ja, de har nog med uppsostran att göra, har ingen sagt att man inte ska göra så bland folk så kör de väl bara på antar jag. Sen finns de ju de som har tvångstankar om att göra opassande saker bland folk och då är det ju en annan femma. Kram!