måndag 17 oktober 2011

Första gången

Kryssningen i helgen var trevlig, lugn och fin. Och god mat.
Det var lite gungigt ute på havet och jag var orolig för att jag skulle bli sjösjuk, men icke. Just då tyckte jag mest att det var mysigt, som att bli vaggad liksom.
Däremot på lördag kväll när jag kom hem igen så fortsatte gungandet, då var det inte lika mysigt längre, mer obehagligt.
Men det försvann ju tillslut.

Igår var jag ute i det fina höstvädret samt gjorde ett gäng matlådor.
Och när jag satt i soffan på kvällen och tittade på TV så kände jag för första gången sedan jag började på det här jobbet jag har nu "Det skulle inte göra något om det var söndag igen imorgon".
Vi har ju som sagt fasligt mycket att göra på jobbet nu och jag tycker att det är kul.
Men, jag börjar bli trött.
Idag har det varit fruktansvärt mycket att göra, och min dag är långt ifrån slut, jag kör ett sånt där lång-pass idag.

Aja, snart är det helg igen!






That´s it.

1 kommentar:

A sa...

Hur kul jobbet är så bör fritiden vara ännu bättre ;o) Så det är ett sundhetstecken att du vill ha en söndag till :o) Kram