onsdag 5 oktober 2011

Wanted

Såg en bra film i söndags tror jag att det var. "Wanted" med bla Angelina Jolie som jag egentligen inte är vidare förtjust i.
Men filmen var väldigt bra, helt i min smak.
En fullspäckad action-rulle.
Någon annan som sett den? Bra/dålig?

När jag var yngre ville jag bli actionhjälte.
Visste inte riktigt hur det skulle gå till, men jag tänkte att det mest skulle bli så bara.
Fast nu ett par år senare så får jag ju lov att erkänna att det inte blev så alls. Men det gör inte så mycket.
På natten efter att jag sett filmen så drömde jag att jag var just en actionhjälte.
Och det var asjobbigt att springa omkring och försöka rädda hela världen.
Så jag är nöjd med mitt val av yrke, i drömmarnas värld kan jag vara allt det andra.

För övrigt så köpte jag mig en tjusig kaffemugg i söndags. Den är guldgul med stora vita blommor.
Jag har den på jobbet och kaffet blir extra gott i muggen.
Och så piggar den upp lite när tillvaron känns grå.





That´s it.

Inga kommentarer: