söndag 25 september 2011

Mera naglar

Min söta syster tyckte om sina fina naglar så mycket att hon såg till att få två av dom avsparkade på träningen, resterande åtta ägnade hon två dagar åt att slita av.
Men hon har fått nya idag:
 Ljuset på bilden gör så att det ser ut som att det är olika vita nyanser på naglarna, men så är fallet inte.

Jasmina, min frisör var här också och fick lite manikyr, i utbyte så förbättrade hon min frisyr.

Självklart har jag fixat lite med mina egna naglar med. Var liksom tvungen för jag köpte ett jättefint glitter som jag ville testa:
 Det är mer åt super bling-bling hållet i verkligheten. Är väldigt nöjd.

Var en sväng till Pernillas med mamma igår, fyndade en fin jacka, en kjol och två tröjor.
Och vips så var det söndag. Fasen vad snabbt tiden går.






That´s it.

1 kommentar:

CeciliaC sa...

Va duktig du är!! Kram Cecilia