torsdag 8 september 2011

Tack för matchen!

Det har inte gått så bra med mitt dator-fixande. Inge bra alls faktiskt.
Hårddisken är vad det verkar inte kontaktbar, om det inte är så att jag gör helt fel, fast det tror jag inte.
Har inte heller lyckats få igång något ljud, men aja, jag kan blogga och så i alla fall.

Fick en glad överraskning idag. Det plingade till i mobilen, det var Cecilia som ville spela Wordfeud med mig! Jätteroligt, och snabb på att lägga, det gillar jag!
Jag vann matchen, men jag tror det mest berodde på flyt. Har inte vunnit en enda gång innan. Men att vinna är ju som bekant inte allt.

Nu till nåt helt annat. Idag har alla som heter Alma namnsdag. Jag känner en liten tjej som är sötare än socker, hon heter Alma. Grattis på namnsdagen!





That´s it.

3 kommentarer:

Lorissa sa...

sv: visst är det? En riktig lyckad första kyss och ett riktigt lyckat förhållande, medan det varade :)

CeciliaC sa...

Alla har ju tjatat så om den där appen wordfeud och jag har liksom inte testat. Men när du skrev att du tyckte det var bra så tänkte jag att det måste ju vara så och det är verkligen beroendeframkallande :)

Tack själv :) Vi får ta fler matcher!

Kram

A sa...

Shit va trist med datorn :o( Hoppas du får oprdning på allt snart, teknik ska bara fungera så jobbigt annars.
tack för alla dina fina ord. Blir lika glad varje gång!

Kraaaaaaaaaaam
http://mlomt.blogg.se/