torsdag 15 september 2011

Ljusare tider

Det sker lite försändringar på jobbet, folk kommer och vissa går, och oftast kanske man tycker att det kanske är lite tråkigt att en trevlig kollega slutar. Och i andra fall så blir man så glad att man vill skrika rakt ut, av lycka! Fast det kan man ju inte göra hur som helst på jobbet, så man skriker inombords. Och allt känns så himla bra! =)

Annars vad det gäller jobbet så är det mycket nu, nytt system rullas ut och jag jobbar häcken av mig, fast det är kul. Jobbade mellan 10-21 i måndags och 8-20 igår, efter ett sånt pass så är man rätt slut.

Det är skönt att det är fredag imorrn.




That´s it.

3 kommentarer:

CeciliaC sa...

Känner igen det där, vissa kollegor kan man inte vänta på att bli av med och när de väl slutar exploderar en söt liten ballong i hjärtat :) Va kul att du trivs, just nu vet jag inte vad jag ska göra... Så har du nått jobb till mig i Skövde så tar jag det gärna ;) KRAM!

A sa...

Tack för dina varma ord, dom betyder sååå mycket för mig.

Hoppas du får en toppenhelg!!! <3

http://mlomt.blogg.se/

Lorissa sa...

tack så hemskt mycket Fanny :)

Shit vad långa dagar.. jag skulle knappt vara på benen tror jag.