onsdag 7 september 2011

Back on track

Ja min dator kraschade ju förra veckan var det väl?
Tillvaron har känts lite tom utan dator. även om det bara var för en kort period. Men den där friheten att man så lätt kan kolla upp något som man vill veta eller så.

I söndags så blev jag med dator igen. Min kära bror kom och lämnade en som jag får låna tills att jag är redo att köpa en ny.
Och efter lite grejjande med sladdar och fixande med typ nån form av anti-virus så är min tillvaro komplett igen.
Det är bara en sak som inte går så bra. Får inte ljudet att fungera från datorn. Och jag har kollat att högtalarna är ok. Fattar inte vad det är som är fel?

Efter att jag kopplat in låne-datorn så slet jag ur hårddisken ur min trasiga dator och jag hoppas innerligt att den fortfarande fungerar. För jag har tänkt mig att jag ska koppla ihop den med låne-datorn och därefter föra över alla bilder och musik och sånt..

Har börjat lattja med appen Wordfeud och det är hur kul som helst! Nån annan som spelar?





That´s it.

1 kommentar:

Lorissa sa...

sv: Tack så mycket ^^ Vad gör du?