fredag 2 september 2011

Skit..

I onsdags hade vi enhetsmöte på jobbet, det var precis lika kul som det låter. Eller ok, vissa delar var intressanta och andra mindre intressanta. Efter mötet fick vi god mat. Det var trevligt.
Jättetrevligt ända tills jag kom hem och började må dåligt, och helt sonika kräcklade upp det hela.

Sen igår så gick mitt nyinköpte headset sönder, inte ens en vecka gammalt. Har kvittot kvar, så jag ska gå tillbaka till affären och beklaga mig.

Slutligen, min dator har nu tackat för sig. Den ville inte starta upp normalt när jag försökte fippla lite med den igår. Ringde till min snälla bror som bekräftade att det inte såg ljust ut.
Har ju visserligen förstått att jag troligtvis skulle behöva köpa en ny dator snart, men jag så framför mig att jag skulle få vara mer förberedd, inte att det bara skulle klappa ihop sådär.
Iaf, min bror sa att han nog hade en gammal dator som jag kunde låna tills jag är redo (har råd) att skaffa mig en ny.
Han är snäll han, min bror.

Fredag idag, vi ska ha vin-lotteri på jobbet. Jag tycker att jag verkligen förtjänar att vinna, dells för att jag aldrig vunnit de tidigare gångerna sen också för att nästan allt annat går totalt obra.
Håller ni tummarna för mig?






That´s it.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Håller alla tummar jag har för att du ska vinna vännen ;P
Kram Sandra

CeciliaC sa...

Jag håller alla tummar jag har, det vill säga två ;) Kram!